Математика
1. Запишіть «сусідів» числа 39, 11, 42, 76.
2. Гра «Допоможи лисичці»
- Дві лисички сперечалися. Кожна з них говорила про те, що приклади розв'язані правильно. Перевірте їх. Яка з лисичок — кращий математик?
- Дві лисички сперечалися. Кожна з них говорила про те, що приклади розв'язані правильно. Перевірте їх. Яка з лисичок — кращий математик?
3. Обчисліть.
2 • 5 - 8 2 • 8 - 9
3 • 7 + 15 2 • 3 + 57
2 • 4 + 56 3 • 5 + 39
3 • 9 + 60 2 • 7 + 26
3 • 7 + 15 2 • 3 + 57
2 • 4 + 56 3 • 5 + 39
3 • 9 + 60 2 • 7 + 26
4.Знайдіть значення виразів.
12 : 3 - а, якщо а = 4, а = 5.
2 • 5 + а, якщо а = 7, а = 18.
2 • 5 + а, якщо а = 7, а = 18.
5.Складіть і розв'яжіть задачу.
Було — 60 грн.
Заплатили — 13 і 21 грн.
Залишилося — ?
Заплатили — 13 і 21 грн.
Залишилося — ?
Українська мова
1. Запиши в один стовпчик слова, у яких приголосних звуків більше, ніж голосних, а в другий — решту слів. Простеж, які слова вимовляти важче.
Склад, лаки, стрибки, рибина, скрізь, око
2. Відгадайте загадки.
1. Є у мене добрий друг,
має він чудовий слух.
Він говорить голосами
моїх друзів, тата й мами.
2. М'яч. Удар. І чути: «Г-о-о-о-л!».
Це чудова гра — ....
Запишіть слова-відгадки.
3. Зі слів складіть і запишіть речення.
1. Мама, на, працює, Софійчина, фабриці, ткацькій. 2. Фланель, у, цеху, тчуть, маминому. 3. Прийшов, на, клас, сюди, екскурсію, Софійчин. 4. Показали, цікавого, дітям, багато, робітники.
4. Запиши слова і постав наголос.
Фонтан, параграф, граф, каліграфія, фартух. Хвіст, хвороба, хвалько, хвилина, дрохва.
Літературне читання
1.Прочитайте скоромовку. Потренуйтеся читати її швидко і правильно.
Фірма ферму будувала.
Фірмі фарби було мало. (Ганна Чубач).
2.Виконай подані нижче завдання. (усно)
Вадим Скомаровський «ІГРАШКИ»
На ялинку біля плоту
Ронять клени позолоту,
І чіпляються листки
За гілки, за колючки,
Наче іграшки.
Завдання 1. Твір Вадима Скомаровського «Іграшки» - це:
казка вірш оповідання
Завдання 2. Про яку пору року йдеться у творі?
про зиму про осінь про літо
Завдання 3. Який настрій передав автор у цьому творі?
веселий сумний серйозний
3. Прочитай і спробуй переказати.
1. Запиши в один стовпчик слова, у яких приголосних звуків більше, ніж голосних, а в другий — решту слів. Простеж, які слова вимовляти важче.
Склад, лаки, стрибки, рибина, скрізь, око
2. Відгадайте загадки.
1. Є у мене добрий друг,
має він чудовий слух.
Він говорить голосами
моїх друзів, тата й мами.
2. М'яч. Удар. І чути: «Г-о-о-о-л!».
Це чудова гра — ....
Запишіть слова-відгадки.
3. Зі слів складіть і запишіть речення.
1. Мама, на, працює, Софійчина, фабриці, ткацькій. 2. Фланель, у, цеху, тчуть, маминому. 3. Прийшов, на, клас, сюди, екскурсію, Софійчин. 4. Показали, цікавого, дітям, багато, робітники.
4. Запиши слова і постав наголос.
Фонтан, параграф, граф, каліграфія, фартух. Хвіст, хвороба, хвалько, хвилина, дрохва.
1.Прочитайте скоромовку. Потренуйтеся читати її швидко і правильно.
Фірма ферму будувала.
Фірмі фарби було мало. (Ганна Чубач).
2.Виконай подані нижче завдання. (усно)
Вадим Скомаровський «ІГРАШКИ»
На ялинку біля плоту
Ронять клени позолоту,
І чіпляються листки
За гілки, за колючки,
Наче іграшки.
Завдання 1. Твір Вадима Скомаровського «Іграшки» - це:
казка вірш оповідання
Завдання 2. Про яку пору року йдеться у творі?
про зиму про осінь про літо
Завдання 3. Який настрій передав автор у цьому творі?
веселий сумний серйозний
3. Прочитай і спробуй переказати.
Як приходить весна. Олег Буцень
Зустрілись якось на кущі глоду дві сойки.
Одна каже:
– Ну й холоднеча! Забарилася весна, не йде до нас.
А друга їй:
– Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.
І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить – жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами – ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу.
А друга їй:
– Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.
І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить – жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами – ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу.
Перша сойка каже:
– Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.
– І я,- мовить друга,- вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть – однак не видно весни.
– Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.
– І я,- мовить друга,- вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть – однак не видно весни.
– І дарма ви там сидите,- почувся нараз тоненький голосок.
Озирнулися пташки, бачать: коло пенька вистромився з-під снігу пролісок. Зелененький, тендітний такий і киває до них білою голівкою:
– Ви краще на землю подивіться!
Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють.
Ось як непомітно весна підкралася!
– Ви краще на землю подивіться!
Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють.
Ось як непомітно весна підкралася!
Змахнули весело крилами пташки і полетіли в ліс розповісти подружкам цю радісну новину.
Немає коментарів:
Дописати коментар