Домашні завдання

12.03.2020
Літературне читання:"Тішся, дитино, поки ще маленька"_Вивчити вірш Лесі Українки       
Природознавство"Які види грунтів є в Україні"с 144-146-опрацювати
13,03,2020
Математика№858_866-опрацювати
Літературне читання-читати вірші Лесі Українки
ДПАс55-56 -опрацювати
16.03.2020
Українська мова"Теперішній час.Змінювання дієслів теперішнього часу за числами"№336-339-опрацювати.
Математика"Письмове діленн трицифрових чисел на круглі двоцифрові числа з остачею"№876-884-опрацювати
Природознавство"Про що розповідає карта природних зон України"с.147-151-опрацювати
17.03.2020
Математика"Порівняння задач на пропорційне ділення.Письмове ділення з остачею на круглі числа."№885-892-опрацювати
Українська мова"Майбутній час.Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.№341-348-опрацювати
Літературне читання.Читаємо вірші Шевченка,які є у підручнику.Один вірш вивчити.
18/03/2020
Українська мова"Побудова речень із дієсловами теперішнього  і майбутнього часу"№349-352-опрацювати
Читаємо твори Шевченка
Математика"Ділення виду 45780:60 і 299600:700.Задачі на рух"№893-901-опрацювати
Англійська мова
ст.134 впр.1(вивчити слова)
впр.2(ст135)прочитати текст "london
19/03/2020
Природознавство"Як природа зони мішаних лісі в902-пливає на господарську діяльність людини"с152-154-опрацювати
Літературне читання.Позакласне читання"Казки зарубіжних письменників"
20.03.2020
Математика "Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку,коли в частці є нулі.Задачі з буквеними даними"№902-910-ОПРАЦЮВАТИ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.ВИВЧИТИ ВІРШ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА(ОБИРАЄТЕ САМІ)
Англійська мова
Переглянути відео та виписати назви визначних місць Лондона. 
Доповнити речення (вправа 3, ст.136)
24.03.2020
ДПАс.57-62-опрацювати
30.03.2020
Українська мава.Розвиток зв*язного мовлення.Написати казку про весну.
Математика.Ділення чисел,що закінчуються нулями.Дії з іменованими числами.Розв*язування задач.№911-920-опрацювати
Англійська мовас.137впр.1прочитати слова,записати у словник.
впр.2,прочитати та перекласти діалог
Природознавство.Контрольна робота
31.03.2020
Українська мова.Визначення часу й числа дієслів.впр.362-369-опрацювати
Літературне читання.Шевченко"І досі сниться..."-вивчити
ДПАс.63-64
01.04.2020
Літературне читання.Шевченко"Ой діброво,темний гаю"-вивчити
Українська мова.Дієсдова на -ся(літературна вимова і правопис).Узагальнення знань про дієслово.впр.370-377-опрацювати
Математика с.146№1-8
Природознавство.Чому природну зону назвали лісостеповою.?с.155-157-опрацювати
Англійська мова.впр.1 та2 с.139-140
02/0302020
Природознавство.Як природа  лісостепу впливає на господарську  діяльність людини?С.158-159-ОПРАЦЮВАТИ
лІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.іВАН фРАНКО"лИСИЧКА ТА РАК","рОЗВИВАЙСЯ, ЛОЗО БОРЗО"
03/04/2020
Літературне читання.Максим Рильський"Цвітуть бузки,садок біліє-вивчити
Математика.Письмове множення двоцифрових чисел.Задачі на знаходження числа за двома різницями.№921-927-опрацювати
06.04.2020
Українська мова.Диктант(аудіодикта№2)
Математика.Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові(загальний випадок).Задачі  на знаходження  числа за двома  різницями.№935-941 -опрацювати
Природознавство.Яка природа степу?с.160-162-опрацювати(закріпити свої знання у робочому зошиті)
07.04.2020
Українська мова.Поннятт про прислівник,як частину мови.впр.378-381-опрацювати
Математика.Множення  складених чисел на двоцифрові числа.Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.Розв"язування  задач на знаходження числа за його дробом.№942-949-опрацювати
Літературне читання.Максим Рильський"Синові"-виразно читати
8.04.2020
Українська мова.Зв"язок прислівників із дієсловами.впр.383-390-опрацювати
Математика.Знаходження значень виразів на сумісні дії.Задачі на знаходження числа за двома різницями№950-958-опрацювати
Літературне читання.Урок позакласного читання.(читаєте слідуючий розділ)
Англійська мова.Виконати  вправу3b(ст.144-письмово.З"єднати речення(ще є відео у групі)
09.04.2020
Літературне читання.Павло Тичина "Як Дуб  із ВітрОВІЄМ БИВСЯ"-виразно читати
Природознавство.Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?с163-164-опрацювАТИ( ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ)
Я У  СВІТІ.НАЙБЛИЖЧІ СУСІДИ  УКРАЇНИ. ЗАПРОШЕННЯ ДО ПОДОРОЖІ.С.107-110
10.04.2020
МатематикаМноження багатоцифрових чисел на одноцифрові.Задачі на рух.Знаходження значень виразів на виразів сумісні дії.№959-967-опрацювати
Літературне читання.Павло Тичина"Як дуб із Вітровієм бився"-виразно читати
13/04/2020
Українська мова.Роль прислівників-синонімів і прислівників-антонімів у мовленні.впр.391-394-опрацювати
Математика.Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Розв"язування задач.№968-976-опрацювати
Природознавство.Яка природа Карпатських і Кримських гір?с.165-168-опрацювати(робота у зошиті)
14/04/2020
Математика.Ділення на двоцифрове число.№977-987-опрацювати
Літературне читання.Ліна Костенко"Веселий дощ"-вивчити
Українська мова.Поширення речень прислівниками.Побудова речень з однорідними членами,вираженими прислівниками.впр.395-402-опрацювати
15/04/2020
Математика.Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею.№987-995-опрацювати
Українська мова.Урок розвитку зв*язного мовлення.Скласти розповідь про весну.
Літературне читання.Ліна Костенко"Природа мудра",Анатолій Камінчук"Про мову".Загадки-один із віршів вивчити.
Основи здоров*я.Будь обережним на дорозі!

контрольна робота
16.04.2020
Природознавство.Які природні заповідники є в Україні?с169-171-опрацювати,робота в зошиті.
Літературне читання.Михайло Слабошпицький"Брат знаменитого воротаря".-читати і переказувати
Англійська мова. с.146,впр.1-виписати,перекласти слова
с.146,впр.2-прочитати діалог
17.04.2020
Математика.Контрольна робота.(зверху)
Літературне читання.Михайло Слабошпицький"Брат 
ЗНАМЕНИТОГО ВОРОТАРЯ"
Англійська мова
Запис №1   - прослухати


18.04.2020
ДПА с.65-68-опрацювати
21.04.2020
Математика.Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.Розв*язування рівнянь.№996-1003-опрацювати
Українська мова.Спостереження за роллю прислівників у тексті.впр.404-407-опрацювати
Літературне читання.Дмитро Павличко"Мамине слово"-виразно читати
22.04.2020
Математика.Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Перевірка ділення множенням.№1013-1019-опрацювати
Українська мова.Вибір прислівників(із поданих),що відповідають меті й типу висловлювання.Узагальнення вивченого про прислівник.впр.408-411-опрацювати
Літературне читання.Дмитро Павличко"Наш прапор"-вивчити
23.04.2020
Літературне читання.Урок позакласного читання.Великоднє диво.
Природознавство.Урок-екскурсія.Природа рідного краю.

Англійська мова.Впр.3,ст.150,прочитати діалог

Я у світі.Навчальний проект"Українці,яких знає  світ"
24.04.2020
Математика.Ділення багатоцифрових чисел на числа другого  десятка.№1020-1027-опрацювати
Літературне читання.Анатолій Костецький"Пісня для всіх",Микола Вінграновський"Сама собою річка ця тече"-виразно читати вірші.
27.04.2020
Літературне читання. Контрольна робота.
НАЙЦІННІШЕ БАГАТСТВО
                              Турецька народна казка
      Колись давним-давно, ще за сивих часів, один досить убогий юнак постійно скиглив і скаржив­ся на свою бідність. Цілісінькими днями він плакався всім пересічним людям, що залишився самотнім на білому світі, та ще й без грошей, золота та багатства.
   Ох, був би хоч якийсь скарб, жилося б тоді щасливіше,— буркотів хлопчина, — всміхався б частіше та веселився, а без нього й нічого робити не хочеться: ні працювати, ні відпочивати. За що доля мене так покарала?
    Чого бідкаєшся? — суворо зауважив сивобородий дідусь, який проходив поруч і по­чув слова юнака. — В тебе є найцінніше багатство. Хіба цього недостатньо? Невже зама­ло того, що вже маєш? Адже багато людей про це лише мріють!
Мабуть, глузуєш, — здивувався плаксій. — Про що ти говориш? Який іще скарб?
   Юначе, продай-но мені свої карі очі,— запропонував незнайомець.— Скільки за них хочеш золотих монет?
    Ніколи й ні за які гроші не віддам! — рішуче заперечив хлопчина. — Бо тоді життя стане зовсім немилим!
   Гаразд,— загадково всміхнувся дідусь, — у такому випадку, що хочеш отримати за свою руку чи хоча б ногу?
Жодного багатства у світі не вистачить, аби я продав, що просиш! — обурився плакса.
  Бачиш, юначе, ти маєш те, що цінніше за будь-який скарб, — пояснив незнайомець,— тому не варто бідкатися на вбогість, а краще бережи та радій тому, що вже є.
Дякую Вам,— мовив хлопчина, — справді, міцне здоров'я — найважливіше понад усе, без нього жодні багатства у світі стануть нецікавими та непотрібними.
Відтоді юнак більше ніколи не скаржився на долю за те, що не наділила його золотом і гро­шима, а почав сумлінно працювати й радіти життю, співаючи про те, який він усе-таки щас­ливий.
(257 слів)

Завдання після першого перечитування.
1. На що весь час скаржився юнак?
2. На який скарб натякав дідусь юнакові?
   3. Як дідусь заставив хлопчину задуматися над своїми скаргами?
   4. Що є найціннішим скарбом кожної людини?
   5. Як став жити юнак після повчань дідуся.

Завдання для перевірки після декількох перечитувань.

1. Запиши головну думку твору
2. Допиши речення.
Цілісінький день скаржився юнак на своє убоге життя, бо хотів
3. Який скарб мав хлопець?
4. А що є для тебе найціннішим скарбом? Напиши.


Українська мова. Контрольна робота. Мовна тема "Дієслово. Прислівник".

Контрольна робота з мовних тем
«Дієслово. Прислівник»

1 варіант
1.Познач , як змінюються прислівники:  
А  . За числами.        Б.За родами.        В.Незмінна частина мови.

2. У якому рядку подано дієслова в неозначеній формі?         
А.   Грати, гратися, граюся.     Б.   Їхати, заїхати, проїхали.
В.   Писати, переписати, списати.

3. Познач рядок, у якому всі дієслова вжито у 3-й особі  множини.   
А.  Встають, будую, знайомлю.      Б.  Несуть, кажуть, копають.
В.  Пишуть, говорить, співають.
4.Визнач, яке слово в реченні є прислівником.
Раптом на обрії заграло сонячне проміння.
А.Раптом                        Б.Заграло                             В.Сонячне

5. Від поданих слів утвори прислівники.
 Темний- (як?)…  .  Літо-( коли?)….  Вечір –(коли?) … .Гора- (де?)… .
Дивний- (як?)…. .Виразний –(як?)…. .

6 Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані вислови.
Як кіт наплакав-                           На весь голос -         
Як сніг на голову-

7. Склади й запиши речення з дієсловами  побажали, порадили. Підкресли головні члени речення.

8.Спиши текст, замінивши дієслова теперішнього часу на дієслова минулого часу.
         Нарешті дощ ущухає. Над річкою вигинає кольорову спину райдуга. Вона зачаровує своєю неповторною красою.


 Контрольна робота з мовних тем
«Дієслово. Прислівник»

2 варіант
    1.Познач , у якому рядку всі слова належать до дієслів:
     А.  Запитання, запитувати, запитав. Б.Говорити, розмова, говоріння.
     В. Читати, Прочитати, Перечитати.

    2. Познач, яким членом  речення буває прислівник.         
   А.   Підметом.       Б.   Присудком .   
   В.   Другорядним членом речення.

    3. Познач рядок, у якому всі дієслова вжито у 3-й особі  множини.
    А.   Учать, пише, співають.      Б.   Спілкуються, лунають, сплять.
    В.   Бачать, стоять, горить.
   4.Вибери рядок, усі слова якого є прислівниками.
   А.Вранішній, ранковий, ранній.
   Б.Спозаранку, ранок, раненько
  В.Вранці, рано, зранку.

   5. Від поданих слів утвори прислівники.
  Холодний- (як?)…  .  Ранок-( коли?)….  Зима –(коли?) … .Низ- (де?)… .
  Прекрасний - (як?)…. .Дзвінкий  –(як?)….
    6.Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані      вислови.
  Рукою подати-                      Повзе як черепаха -     
  Спить без задніх ніг-

7. Склади й запиши речення з дієсловами  подякували, попросили. Підкресли головні члени речення.

8. Спиши текст, замінивши дієслова теперішнього часу на дієслова майбутнього часу.
Сонце сідає за обрій. Минає спекотний день. Незабаром на

Природознавство. Контрольна робота "Що ти знаєш про природу своєї Батьківщини?"
1 варіант
I рівень
Дайте правильну відповідь.
1. У якій природній зоні міститься твій обласний центр?
а) Мішаних лісів; 
б) лісостепу;        
в) степу.
2. У якій природній зоні міститься Київ — столиця нашої держави?
а) Мішаних лісів; 
б) лісостепу;        
в) степу.
3. Де знаходиться зона мішаних лісів?
а) На сході України;            
в) на півдні України.
б) на півночі України;
Дайте відповідь «так» чи «ні».
4. У зоні мішаних лісів створено Поліський заповідник,
а) Так;                                
б) ні.
5. Ковила — типова рослина для зони мішаних лісів,
а) Так;                                
б) ні.
6. У степу мешкає пелікан.
а) Так;                                
б) ні.
7. У степу росте горобина.
а) Так;                                
б) ні.
8. У Поліссі багато річок, озер, лук, торфовищ,
а) Так;                                
б) ні.
II рівень
9. Продовжіть ланцюжок.
Конвалія, копитняк, ...         Дятел, рись, ...
(Зубр, сон-трава, пінгвін)
Дайте правильну відповідь.
10. Підкресліть назви тварин, які мешкають у Карпатах.
Кіт лісовий, дуб, полоз леопардовий, щука, ведмідь бурий.
11. Які форми земної поверхні є в степовій зоні?
а) Рівнини, горби;
б) рівнини, горби, яри, балки.
12. Підкресліть, які природні зони є на території України.
Мішані ліси, лісостеп, тайга, тундра, степ.
13. Побудуйте ланцюг живлення.
Хом’як, ковила, орел.
III рівень
14. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.
У степу ростуть дуб, граб, береза, сосна, липа.
У степу багатший тваринний світ, ніж у лісі.
15. Пронумеруйте, у якій послідовності розташовані природні зони України з півночі на південь.
( ) Південний берег Криму;  
( ) зона степу;
( ) зона лісостепу;               
( ) зона мішаних лісів.
2 варіант
І рівень
Дайте правильну відповідь.
1. Зону мішаних лісів ще називають:
а) українське Полісся;         
в) українські степи.
б) українське Поділля;
2. На Поліссі найпоширеніші:
а) хвойні ліси;      
б) листяні ліси;    
в) мішані ліси.
3. Які заповідники створені в степовій зоні?
а) Асканія-Нова, Медобори;
б) Асканія-Нова, Український степовий.
Дайте відповідь «так» чи «ні».
4. У зоні мішаних лісів ростуть бамбук, пальма, кипарис,
а) Так;                                    
б) ні.
5. На Поліссі виготовляють багато речей з деревини,
а) Так;                                    
б) ні.
6. У мішаних лісах мало грибів.
а) Так;                                    
б) ні.
7. Річки й озера мішаних лісів не багаті на рибу,
а) Так;                                    
б) ні.
8. Одеса знаходиться в зоні степів.
а) Так;                                    
б) ні.
II рівень
9. Продовжіть ланцюжок.
Дрофа, перепілка, ... Ковила, мак, ...   (Орел, полин, ясен)
Дайте правильну відповідь.
10. Природні зони — це:
а) теплові пояси Землі;
б) ділянки земної поверхні з однаковою природою.
11. Які заповідники створені в лісостепу?
а) Асканія-Нова, Український степовий;
б) Канівський, Медобори, Розточчя.
12. Підкресліть назви рослин, що є у Карпатах.
Ковила, ялиця, куниця, смерека, модрина, гадюка степова.
13. Побудуйте ланцюг живлення.
Тушканчик, полин, орел.
III рівень
14. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.
Зона степів займає Північну частину України.
У зоні мішаних лісів випадає мало дощів, часті посухи.
15. Пронумеруйте, у якій послідовності розташовані природні зони України з півночі на південь.
( ) Зона лісостепу;               
( ) Південний берег Криму;
( ) зона степу;                     
( ) зона мішаних лісів.

Англійська мова. Вправа 3 на с.150, прослухати аудіозапис та прочитати діалог. Вправа 4 с. 151, прослухати запис, вибрати правильну відповідь, записати у зошит.
>>>Запис<<<

Українська мова

Контрольна робота 
                                   28/04/2020
                                 
Математика.Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.№1020-1027-опрацювати
Літературне читання.Урок позакласного читання.Твої ровесники у світі
Українська мова.Повторення вивченого.впр.4129-413-опрацювати
   ДПАс.70-72-опрацювати

                                    
Тестування
1. У якому рядку всі іменники належать до назв неістот?
а) Птах, листя, дерева, зошит, товариш;
б) книга, хата, ніж, одяг, осінь;
в) дощ, небо, ягоди, батько, мати.
2. Якими членами речення бувають прикметники?
а) Тільки головними;
б) тільки другорядними;
в) другорядним або присудком.
3. Замість яких частин мови вживаються займенники?
а) Замість дієслів;
б) замість прийменників;
в) замість іменників, прикметників та числівників.
4. У якому рядку подано лише числівники?
а) Перший, третій, п’ятий, сьомий, дев’ятка;
б) десять, десятеро, сто двадцять, сорок один;
в) одинадцятий, тринадцятий, п’ятнадцятий, друг, шість.
5. У якому рядку всі дієслова — майбутнього часу?
а) Читатимеш, заспіваю, буде малювати, лити, сумую;
б) покличу, налякає, принесемо, буду кричати, ходжу;
в) відвідаєш, сподіватимусь, будеш вірити, переможу, полечу.
6. Продовжіть речення: «Частини мови — це...»:
а) слова, різні за звучанням, але однакові або близькі за значенням;
б) особливі групи слів, що характеризуються лексичним значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні;
в) слова, протилежні за значенням.
7. У якому рядку всі подані слова — іменники?
а) Рух, бігати, завдання, читати, радість;
б) звертання, синява, сміливість, радість, читання;
в) дія, молодий, природа, життя, рухатися.
8. Як змінюються прикметники?
а) Тільки за відмінками;
б) за родами, відмінками і числами;
в) тільки за родами.
9. У якому рядку всі наведені слова є займенниками?
а) Сік, дім, ніч, ліс, біль;                          
б) він, сам, чий, вік, чай;
в) мій, наш, ваш, свій, твій.
10. У якому рядку допущено орфографічну помилку?
а) Свято, буряк, міжгір’я, бур’ян, кур’єр;
б) з’єднаний, з’їхати, з’явитися, об’єм, під’їхати;
в) рум’яний, дзвякнути, цвях, моркв’яний, торф’яний.
11. Позначте, у якому рядку записано тільки займенники.
а) Нас, ми, у, перед;
б) я, ти, на, тебе;
в) мене, їх, тобі, вам.
12. Склади та запиши речення про українську мову, використовуючи якомога більше різних частин мови.



                                        29/04/2020
   Математика.Ділення на двоцифрове число у випадку,коли частка містить нулі.Розв*язування задач на зведення до одиниці.№1028-1035-опрацювати
 Літературне читання.Акровірш"Край",Марія Чумарна"З Україною в серці".
 Українська мова.Повторення про частини мови,впр.414-419-опрацювати
Англійська мова.Виписати назви транспорту,перекласти та вивчити слова.Впр.1,с156-з*єднати речення з малюнками(відео у групі)
                                         30.04.2020
Природознавство.Які природні заповідники є в Україні.с.169-171-опрацювати
Я у світі.Українці,яких знає світ.
Літературне читання.Валерій Шевчук"Дорога історії"-читати та переказувати
Англійська мова(відео у групі)
ДПАс.73-74-опрацювати



28квітня Всеукраїнська онлайн школа розпочинає трансляцію уроків для учнів початкової школи.

 Програма розрахована на 5 тижнів і складається з чотирьох предметів:
українська мова    
математика
мистецтво
Заняття можна буде переглянути на You Tube МОН та каналі

4 клас-Плюс Плюс
Уроки транслюватимуть у вівторок та четвер з 09 до 10 год

01.05.2020
ДПА с.75-76-опрацювати
04.05.2020
Українська мова.Повторення вивченого про частини мови.Що ми знаємо про іменник і прикметник.впр.414-415-опрацювати
Математика.Ділення на двоцифрове число у випадку коли в кінці частки є нуль.ЗАДАЧІ З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ.№1036-1042-ОПРАЦЮВАТИ

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. МИКОЛА   ЧЕРНЯВСЬКИЙ"РІДНИЙ КРАЙ"-ВИВЧИТИ

АНГЛІЙСЬКА МОВА(ВІДЕО У ГРУПІ)











05.04.2020

Українська мова.Контрольна робота.Списування.
Літературне читання.Контрольна робота.Навички читання мовчки
Математика.Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку,коли частка закінчується нулем.Задачі на спільну роботу.№1043-1050-опрацювати
06.05.2020
Українська мов.Диктант
Літературне читання.Калмицька народна казка"Казка про рідний край"
Математика.Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа.Розв*язування задач.№1051-1058-опрацювати

07/05/2020

Літературне читання.Контрольна робота.Чиитання вголос
Природознавство.Добра справа для природи.
Я у світі.За що шанують українців
08.05.2020
Математика.Дії з іменованимичислами.Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами.Задачі на спільну роботу.№1059-1066-опрацювати
Літераткрне читання.Калмицька народна  казка"Казка про рідний край"
10травня-День Матері
Дорогі діти! Не забудьте привітати своїх мам
Англійська мова.Урок2 с.163-165(є відео)
11.05.2020
Українська мова.Розвиток зв*язного мовлення.Складання привітання до Дня матері.
Математика.Знаходження значень виразів на сумісні дії з  багатоцифровими числами.Розширені задачі на зведення до одиниці.№1067-1075-опрацювати
Літературне читання.Ліна Костенко"Усе моє,все зветься Україна"-виразно читати
13.05.2020
Українська мова.Повторення.Що ми знаємо про займенник і числівник.с.182-153-опрацювати
Літературне читання.Урок позакласного читання.Великоднє диво.
Математика.Сумісні дії з багатоцифровими числами.Розширені задачі на знаходження суми двох добутків.№1076+1084-опрацювати
Англійська мовас166-168(є відео)

Test
    1. Complete the sentences using is or are. (6 points)
     (Доповнити речення, вживаючи слова is/are).
    1) There ____two armchairs in the living room.
    2) There ____a sofa in the living room.
    3) There ____a sink in the kitchen.
    4) There ____four chairs in the kitchen.
    5) There ____a desk in the bedroom.
    6) There ____two beds in the bedroom.

    2. Write 6 sentences using the words below. Напишіть 6 речень про те, які будівлі є, а яких немає у нашому містечку, використавши слова для довідок.                                                                (6 points)

Zoo, church, post office, bank, restaurant, underground, theatre, circus, hospital, bridge, supermarket, cinema, gallery, museum, swimming pool, park. 

1) There is a ……………………………in my town.
2) There isn`t any ………………………… in my town.


Відповіді cфотографувати та  надіслати до 15.05.2020 року вчителю Котович Л.І. (вайбер 0981276060).

14.05.2020
Літературне читання.Олександр Конинський "Молитва за Україну"-вивчити
Природознавство.Природні зони України(відео урок)
Я у світі.Відповідальність неповнолітніх за скоєння правопорушеннь.(відео урок)

15.05.2020
Математика.Контрольна робота

1. Один велосипедист був
у дорозі 7 год, а другий - 5 год. Другий велосипедист проїхав на 26 км менше, ніж перший. Скільки кілометрів проїхав кожний велосипедист, якщо ш1. Один велосипедист був у дорозі 7 год, а другий - 5 год. Другий велосипедист проїхав на 26 км менше, ніж перший. Скільки кілометрів проїхав кожний велосипедист, якщо швидкість їх руху була однакова?

2. Ширина прямокутної ділянки 56 м, а довжина на 49 м більша. Знайти площу ділянки.

3. 4750 ∙ 34                                       

280 020 : 60                                       

3600 : (40 + 50)

8 т 250 кг ∙ 42                 

16 м : 40 см                     

1270 + 3200 : 80 - 784

Додаткові завдання

1. (Скласти і розв’язати рівняння). Невідоме число збільшили у 5 разів, а коли до добутку додали 170, то одержали 520. Знайти невідоме число.

2. Маса двох пакунків 18 кг. Якби маса першого пакунка була на 3 кг більша, а маса другого - на 1 кг менша, то маси пакунків були б однакові. Яка маса кожного пакункавидкість їх руху була однакова?
Літературне читання.Робота з літературним твором(є відео)
2Ширина прямокутної діля
18.05.2020
УУісаУУУ
Українська мова.Повторення.Не з дієсловами
Природознавство(є відео)
Математика.Повторення.(є відео)                                    
аи

арпом







тшошрщшн1ки 56 м, а довжина на 49 м більша. Знайти площу ділянки.

3. 4750 ∙ 34                                       

280 020 : 60                                       

3600 : (40 + 50)

8 т 250 кг ∙ 42                 
ДІЄСЛОВО                                 
КАРТКА 1                                                             С – 6
1. Серед даних питань випиши питання дієслова.

Коли?

Яким?

Що зробив?

Скільки?

2.  До поданих дієслів допиши антоніми.

Смієшся –

Лягаєш –

Піднімаєшся –

КАРТКА 2                                                           С – 6
До поданих дієслів дібрати спільнокореневі дієслова з префіксами ви -, на -, під -

Лети –

Говорити –

Їхати – 

ДІЄСЛОВО                                  

КАРТКА 3                                                          С – 6

1.  Від іменників утворіть дієслова.

Ніс –
Віз –
Гра –
Дружба –

2.  Вставити пропущені букви.

Запрос…те; стогн…ш; біж… те; сто…те.


КАРТКА 4                                                         С – 6
Від поданих іменників утвори дієслова.

Читання –

Радість –

Письмо –

Спів –

Шепіт –

Зима –

16 м : 40 см                     

1270 + 3200 : 80 - 784
ДІЄСЛОВО                                 
КАРТКА 1                                                             С – 6
1. Серед даних питань випиши питання дієслова.

Коли?

Яким?

Що зробив?

Скільки?

2.  До поданих дієслів допиши антоніми.

Смієшся –

Лягаєш –

Піднімаєшся –

КАРТКА 2                                                           С – 6
До поданих дієслів дібрати спільнокореневі дієслова з префіксами ви -, на -, під -

Лети –

Говорити –

Їхати – 

ДІЄСЛОВО                                  

КАРТКА 3                                                          С – 6

1.  Від іменників утворіть дієслова.

Ніс –
Віз –
Гра –
Дружба –

2.  Вставити пропущені букви.

Запрос…те; стогн…ш; біж… те; сто…те.


КАРТКА 4                                                         С – 6
Від поданих іменників утвори дієслова.

Читання –

Радість –

Письмо –

Спів –

Шепіт –

Зима –

                                                           19.05.2020

Додаткові завданняигн1411Математика. 
СПРОБУЙ ВИКОНАТИ САМ.

78048:72 + (47020-9000:300)                  195808:32 + (74050-8000:400)
150006 - (375345:45+613*32)                  1000000 - (345*16:60+10756)
8100 - (124*3+528):36                              (1946+3778):54 * 80-750
(6711-32012:53) * 4+309                          27 * (12003-294735:35)
самоперевірка: 122049, 8075, 80149, 7730, 48074, 24737, 96714, 989152

912 : 15        816  : 16        540 : 36       975 : 15       684 : 12     1653 : 87       25326 : 63  самоперевірка: 51,15,61,57,65,402,19,     

17км 740м + 8км 300м       18км 570м + 6км 500м       13т 28кг : 4        


Різницю чисел 384012 і 12306 зменшити у 3 рази.
Знайди значення виразу а +  в * 3, якщо а = 20,  в = 80

5 * х = 15630     1270 : х =10      с : 107= 5      х : 3=85311       с +           С + 489=502                 


14592 : 48         19656 : 91       12042 : 54        21168 : 42       26316 : 51       43097 : 71     самоперевірка: 216, 304, 504, 516, 223, 607

Суму чисел  3484 і 28763 збільшити у 9 раз
Добуток чисел 120 і 5 зменшити на частку чисел 20 і 4
Добуток чисел 210 і 4 зменшити на добуток чисел 3 і 80

Знайди значення виразу  в * 35, якщо в = 1848
П1
1. (Скласти і розв’язати рівняння). Невідоме число збільшили у 5 разів, а коли до доб



Літературне читанняУрок позакласного читання.

20.05.2020
Українська мова.Урок розвитку зв*язного мовлення.
Літературне читання.Оповідання В.Сухомлинського(слухаємо  і переказуємо)
Математика.Удосканалюємо самостійні та контрольні роботи
Англійська мова.Самостійна робота




Writing comprehension
Контроль письма

I. Fill in the blanks with  in, on, for, by. (4 points)
Доповніть речення прийменниками.

1. My sister usually goes to school ____ foot.
2. The weather was rainy_____ London yesterday.
3. My friends like travelling ___ car ___ pleasure.                                                                                                                 4. They usually travel___ plane business.

II. Complete the sentences with the words from the box. (4 points)
Доповніть речення словами для довідок.

desert     Earth     oceans    plants        Pole

1. There are four on the___________.
2. The Sahara is the largest  .
3. The South_______is the coldest place on Earth.
4. We always water_______in hot and dry weather.
                                                                                                                           
III. Present Continuous, Present Simple, Future Simple or Past Simple?  (4 points)
Виберіть правильну часову форму та запишіть речення.
                                                                                                                 
1. Dad doesn't buy /didn't buy a new car last week.
2. Mum always cooks / cooked chicken on Mondays.
3. The boys don't play / are not playing football now.
4.  He is watching / will watch TV next evening.                                                                                                         

Відповіді cфотографувати та  надіслати до 20.05.2020 року вчителю Котович Л.І. (вайбер 
0981276060).


22.05.2020

Англійська мова .Є відео,тест (у групі(

25.05.2020
Українська мова.Розвиток зв*язного мовлення(відео)
Математика.Повторення.







27.05.2020
Англійська мова(є відео,к\р на блозі Моніч М.А)
Усі к\р(математика,українська мова,природознавство).Приносимо мені(28.05,02.06)буду на роботі
29.05.2020


















еділок    

Українська мова :"Особові займенники.Уживання особових займенників у текстах."впр.275-279-опрацювати
Математика"Вправи на сумісні діїї.Задачі на  рух."№715-722-опрацювати                                                                                                                                                                                                             
Природознавство"Форми земної поверхні України.На які корисні копалини багата земля?"с.130-131-опрацювати
11.02.2020вівторок
ДПАс.43-44-опрацювати
Українська мова"Відмінювання особових заменників 3-ої особи однини і множини."впр.280-284-опрацювати
Математика:"Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на рух"№723-731-опрацювати

Літературне читання"Зірка на ім,я Сонце"-прочитати
12.022020середа
математика №732-740-опрацювати
Літературне читання"Ігор  Федів та Вал.Запорохець"Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові"-опрацювати
Українська мовавпр.285-288-опрацювати
ДПАс.45-46-опрацювати







03.02.2020 понеділок
Математика "Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить в середині нулі. Розв"язування задач."
Українська мова: повторити все про прикметник.
Виконати №681-687.

04.02.2020 вівторок
Читання. Дочитати до кінця "Дід Мороз у підвалі"
Українська мова. Скласти розповідь про зиму.
Математика "Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються 0. Ускладнені задачі на зведення до 1". Виконати №688-696.

06.02.2020 четвер
Українська мова "Поняття про займенник. Спостереження за роллю займенників у тексті".
Впр. 270-273
Опрацювати відео.

Математика "Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до 1."
Виконати №697-705.
Читання. Читати всю казку " Як Іван до Сонця ходив".

Немає коментарів:

Дописати коментар