Контрольна робота №1
(Тема «Повторення матеріалу»)
1 варіант
1. Математичний диктант.
Записати число:
2. Знайти значення виразів:яке йде за числом 7; яке передує числу 4; яке складається з 1дес. 5од.; сусідів числа 3. 7 – 6 10 – 5 + 3 4 + 5 0 + 9 – 8 9 – 3 18 – 8 + 6 3 + 2 14 + 1 – 10 3. Розв’язати задачу: Світлані 8 років, а Оксана – на 2 роки старша. Скільки років Оксані? 4. Накреслити відрізок завдовжки 6 см. Додаткова задача: У хатинці живуть коза і семеро козенят. Скільки тварин живе у хатинці?
2 варіант
1. Математичний диктант.
Записати число:
2. Знайти значення виразів:яке йде за числом 6; яке передує числу 9; яке складається з 1дес. 7од.; сусідів числа 4. 8 – 5 10 – 6 + 5 2 + 5 0 + 7 – 4 7 – 6 19 – 9 + 5 4 + 3 16 + 1 – 10 3. Розв’язати задачу: Братові 7 років, а сестра – на 3 роки молодша. Скільки років сестрі? 4. Накреслити відрізок завдовжки 5 см. Додаткова задача: У ліфті їхало четверо людей. На третьому поверсі ліфт зупинився і двоє людей вийшло. Скільки людей залишилося у ліфті?
Контрольна робота №2
(Тема «Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки»)
1 варіант
1. Знайти значення виразів:8 – 2 + 7 13 – (5 + 4) 3 + 8 – 6 8 + (15 – 7) 14 – 6 + 5 (7 + 6) – 8 9 + 4 – 7 7 + (5 + 1) 2. Виконати завдання: Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8. Знайти суму 7 + а, якщо а = 9. 3. Розв’язати задачу: У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося? Додаткове завдання: Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними: 4 + 2 + … = 10 3 + … + 2 = 10 8 – 3 – … = 2 10 – … – 7 = 1 … – 2 – 3 = 5 6 + … + 3 = 9
2 варіант
1. Знайти значення виразів:9 – 2 + 6 12 – (5 + 3) 3 + 8 – 5 7 + (15 – 8) 15 – 6 + 4 (7 + 6) – 9 9 + 5 – 7 8 + (4 + 1) 2. Виконати завдання: Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6. Знайти суму 8 + а, якщо а = 7. 3. Розв’язати задачу: На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати? Додаткове завдання: Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними: 7 + 1 + … = 10 5 + … + 1 = 10 9 – 1 – … = 3 10 – … – 4 = 2 … – 4 – 3 = 2 5 + … + 3 = 8
Контрольна робота №3 (Тема «Нумерація чисел від 21 до 100»)
1 варіант
1. Знайти значення виразів:60 + 4 80 – 1 – 9 77 – 1 8 + 30 + 1 89 – 80 66 – 6 + 10 69 + 1 90 – 60 – 20 75 – 5 90 – (60 – 20) 2. Розв’язати задачу: У трьох коробках 90 цукерок. У першій коробці 30 цукерок, у другій – 40. Скільки цукерок у третій коробці? 3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 1см. Додаткове завдання: Розмістити числа у порядку зростання: 7, 21, 12, 2, 70, 72, 27. Підкреслити двоцифрові числа.
2 варіант
1. Знайти значення виразів:50 + 3 70 – 1 – 9 86 – 1 4 + 40 + 1 98 – 90 35 – 5 + 10 59 + 1 80 – 50 – 20 64 – 4 80 – (50 – 20) 2. Розв’язати задачу: Три білочки знайшли 80 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів, друга – 20. Скільки горіхів знайшла третя білочка? 3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 2см. Додаткове завдання: Розмістити числа у порядку спадання: 9, 99, 29, 2, 89, 90, 8. Підкреслити двоцифрові числа.
Контрольна робота з математики №4 за І семестр
1 варіант
1. Математичний диктант.Знайти: - суму чисел 8 і 6; - різницю чисел 30 і 10; - 10 збільшити на 4; - 12 зменшити на 1; - записати сусідів числа 46. 2. Знайти значення виразів: 50 + 3 12 – 7 + 6 98 – 90 16 – ( 10 – 4 ) 80 – 1 90 – 60 – 20 23 + 52 47 – 15 + 2 3. Розв’язати задачу: Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось? 4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 6 см, а довжина другого – на 2 см менша.
2 варіант
1. Математичний диктант.Знайти: - суму чисел 8 і 6; - різницю чисел 30 і 10; - 10 збільшити на 4; - 12 зменшити на 1; - записати сусідів числа 46. 2. Знайти значення виразів: 60 + 4 16 – 9 + 5 49 – 40 14 – ( 10 – 6 ) 50 – 1 80 – 50 – 10 34 + 23 58 – 14 + 2 3. Розв’язати задачу: Мама купила 12 мандаринів. Дочка з’їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось? 4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 4 см, а довжина другого – на 3 см більша.
Контрольна робота №5 (Тема «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток»)
1 варіант
1. Знайти значення виразів:70 – 3 80 – 34 72 + 8 23 + 37 34 – 9 57 + 18 26 + 8 43 – 17 2. Розв’язати задачу: З першого вулика взяли 23 кг меду, із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика? 3. Розв’язати задачу: В першій бочці було 59 л води, а в другій – 35 л. На скільки літрів води більше у першій бочці, ніж у другій? Додатково: Виконати завдання: Записати вирази і розв’язати їх: Суму чисел 35 і 40 зменшити на 12. Різницю чисел 64 і 14 збільшити на 9. Число 37 збільшити на суму чисел 40 і 3. Число 80 зменшити на різницю чисел 34 і 4.
2 варіант
1. Знайти значення виразів:80 – 4 60 – 35 64 + 6 24 + 26 24 – 9 47 + 27 35 + 9 56 – 29 2. Розв’язати задачу: Маса ягняти 7 кг, теляти – на 22 кг більша, ніж ягняти, а поросяти – на 10 кг менша, ніж теляти. Яка маса поросяти? 3. Розв’язати задачу: Довжина зеленої смужки дорівнює 49 см, а червоної – 25 см. На скільки сантиметрів зелена смужка довша, ніж червона? Додатково: Виконати завдання: Записати вирази і розв’язати їх: Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35. Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6. Число 26 збільшити на суму чисел 30 і 4. Число 60 зменшити на різницю чисел 47 і 7.
Контрольна робота №6
(Тема «Множення числа 2 і ділення на 2»)
1 варіант
1. Математичний диктант
Знайти: - добуток чисел 2 і 8; - суму чисел 2 і 9; - різницю чисел 14 і 2; - частку чисел 18 і 2.
2. Знайти значення виразів:
2 . 6 + 9 45 – 17 2 . 9 – 13 50 – 36 8 : 2 – 4 90 – 19 + 22 6 : 2 +15 90 – (19 + 22)
3. Розв’язати задачу:
4. Розв’язати задачу:У 7 банок налили по 2 л води. Скільки всього літрів води налили в банки? Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику? 5. Накреслити один відрізок 11см, а інший – на 5см коротший.
2 варіант
1. Математичний диктант Знайти: - добуток чисел 2 і 9; - суму чисел 2 і 6; - різницю чисел 18 і 2; - частку чисел 14 і 2. 2. Знайти значення виразів: 2 . 7 + 8 36 – 18 2 . 6 – 11 70 – 29 10 : 2 – 5 70 – 23 + 38 12 : 2 + 27 70 – (23 + 38) 3. Розв’язати задачу: Черговий поклав зошити на 5 парт, по 2 зошити на кожну парту. Скільки всього зошитів поклав черговий на парти? 16 л соку розлили у дві каструлі порівну. Скільки літрів соку налили в кожну каструлю? 5. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший. Додатково: Скласти вирази і знайти їх значення: Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19 Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45 20 зменшити на добуток чисел 2 і 8 11 збільшити на частку чисел 18 і 2
Контрольна робота №7
(Тема «Множення числа 3 і ділення на 3»)
1 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:Добуток чисел 2 і 8 зменшити на 9. Частку чисел 27 і 3 збільшити на 15. Суму чисел 20 і 4 поділити на 3. Різницю чисел 20 і 8 поділити на 2. 2. Знайти значення виразів: 2 . 4 + 23 (37 – 13) : 3 3 . (3 + 5) 64 – (18 + 9) 16 : 2 + 37 64 – 18 + 9 3. Розв’язати задачу: Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка? 4. Розв’язати задачу: Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама? 5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.
2 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8. Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18. Суму чисел 10 і 5 поділити на 3. Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2. 2. Знайти значення виразів: 2 . 3 + 28 (49 – 22) : 3 3 . (4 + 3) 75 – (29 + 7) 14 : 2 + 38 75 – 29 + 7 3. Розв’язати задачу: Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка? 4. Розв’язати задачу: Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато? 5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини. Додатково: Знайти значення виразів: 12 : 3 + 6 + 4 21 : 3 – 5 + 24 27 : 3 + 9 + 9 18 : 3 + 4 – 10 24 : 3 – 6 + 30 9 : 3 + 28 – 7 15 : 3 + 15 – 8 27 : 3 + 18 – 10
Контрольна робота №8
(Тема «Арифметичні дії множення і ділення»)
1 варіант
1. Знайти значення виразів:(12 + 12) : 4 50 – 15 + 9 37 + 25 : 5 67 – 8 – 30 32 : 4 : 2 20 – 12 : 2 2 . 2 . 9 5 . 7 + 3 . 6 2. Розв’язати задачу: Посадили 12 каштанів, а кленів – у 3 рази менше. Скільки всього посадили дерев? 3. Виконати завдання: 1) З прикладу на множення 5 . 4 = 20 скласти два приклади на ділення. 2) Знайти половину і чверть числа 16. 3) Накреслити один відрізок завдовжки 3см, а інший – у 4 рази довший.
2 варіант
1. Знайти значення виразів:(16 + 16) : 4 60 – 15 + 8 38 + 35 : 5 77 – 9 – 40 36 : 4 : 3 22 – 14 : 2 2 . 2 . 6 5 . 3 + 4 . 7 2. Розв’язати задачу: Посадили 5 кущів смородини, а порічок – у 4 рази більше. Скільки всього посадили кущів? 3. Виконати завдання: 1) З прикладу на множення 5 . 6 = 30 скласти два приклади на ділення. 2) Знайти третину і чверть числа 24. 3) Накреслити один відрізок завдовжки 12см, а інший – у 3 рази коротший. Додатково: 4м 5дм = … дм 6м 3дм = … дм 7дм 3см = … см 6дм 2см = … см 42дм = … м … дм 35дм = … м … дм
Підсумкова контрольна робота №9 з математики
1 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9. Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7. Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7. Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази. 2. Знайти значення виразів: 43 + 55 70 – 7 39 – 20 15 + 9 44 53 70 39 26 28 3. Розв’язати задачу: Учні виїхали на екскурсію. У першому автобусі їхало 35 дітей, у другому – 27 дітей. А в третьому на 12 дітей менше, ніж у першому і другому автобусах разом. Скільки учнів їхало в третьому автобусі? 4. Накреслити квадрат зі стороною 3см.
2 варіант
1. Записати вирази і обчислити їх значення:Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7. Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5. Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9. Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази. 2. Знайти значення виразів: 27 + 42 50 – 6 64 – 30 19 + 6 55 44 80 28 17 36 3. Розв’язати задачу: Діти збирали лісові горішки. Іванко зірвав 27 горіхів, Тетянка – 26 горішків. А Петрик зірвав на 13 горішків менше, ніж Іванко і Тетянка разом. Скільки горішків зірвав Петрик? 4. Накреслити квадрат зі стороною 4см. |
понеділок, 5 березня 2018 р.
контрольна робота
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар